Pan Kramer podchodzi do tej metody sceptycznie

Jeżeli podczas rozmowy telefonicznej klient zyska możliwość przedstawienia swej dwuminutowej autoreklamy, odróżni się od masy anonimowych kandydatów, o których menedżer personalny wie tylko tyle, że złożone przez nich dokumenty leżą na jego biurku. Klient może wzbudzić zainteresowanie swą kandydaturą i stanie się mniej anonimowy w porównaniu z tłumem rywali.

Pan Kramer podchodzi do tej metody sceptycznie, nie jest pewien, czy doprowadzi go ona do upragnionego celu, czyli zdobycia zaproszenia na rozmowę. Muszę go rozczarować: rzeczywiście nie ma takiej pewności, ale na pewno zwiększa się prawdopodobieństwo, że tak się stanie. A to zawsze jest celem wszystkich rad konsultantów ds. outplacementu. Klient ma zwiększyć prawdopodobieństwo zaproszenia go na rozmowę, wywrzeć wrażenie kompetentnego rozmówcy lub też przypadkiem znaleźć się na miejscu, gdy akurat trzeba obsadzić dane stanowisko.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>