Na ogół tak właśnie wygląda pierwszy kontakt z klientem

Jeżeli mój rozmówca okazuje zainteresowanie, wyjaśniam mu treść i przebieg takiego programu i podpowiadam, co już w obecnej sytuacji może dla siebie zrobić. A przede wszystkim, czego robić nie powinien. Niech zrezygnuje z wałki z przedsiębiorstwem, nie szuka sprzymierzeńców na wyższych stanowiskach w firmie i poza nią oraz niech nie niweczy życzliwości, z jaką do tej pory – mimo zamiaru zwolnienia – traktuje go pracodawca.

Na ogół tak właśnie wygląda pierwszy kontakt z klientem. Często to-warzyszą mu liczne telefony i spotkania, kiedy to jestem proszona o rady zarówno przez klienta, jak i przedsiębiorstwo. Często mogę jeszcze pod-sunąć kilka propozycji odnośnie do sformułowania umowy rozwiązującej stosunek pracy, które klientowi nie przyszły do głowy lub też o których przedsiębiorstwo nie wie, że są dla klienta ważne. Niejednokrotnie już przed rozpoczęciem zasadniczego procesu doradczego rodzi się wzajemne zaufanie między mną a klientem.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>